24h odstop - poškodovan izdelek

Postopek reklamacije v 24 urah od prevzema izdelka (poškodovan izdelek)

Upoštevajte, da je v primeru dostave poškodovanih izdelkov možna reklamacija le v roku 24 ur (1 koledarski dan) od dneva dostave! Žal v primeru poškodovanih izdelkov, ki bodo prijavljeni po tem roku, ni mogoče sprejeti.
24-urno časovno obdobje (1 koledarski dan) šteje od datuma prevzema izdelka do prvega poročanja naši službi za pomoč uprobnikom ([email protected]) o težavi.
Primer 1 : poškodovano blago prejeto v petek, 11.01.2019, e-poštno sporočilo s prijavljenim poškodovanim blagom dostavljeno v soboto 12.01.2019 - reklamacija bo sprejeta .
Primer 2:  poškodovano blago prejeto v petek, 11.01.2019, e-poštno sporočilo s prijavljenim poškodovanim blagom dostavljeno v nedeljo 13.01.2019 ali pozneje - reklamacija bo zavrnjena

POSTOPEK REKLAMACIJE V PRIMERU DOSTAVE POŠKODOVANEGA IZDELKA JE NASLEDNJI:

Vljudno Vas naprošamo, da pripravite fotografije embalaže pošiljke z vseh štirih strani, kot tudi samo poškodovano blago, da imamo foto dokumentacijo o stanju, v katerem vam je bila pošiljka dostavljena. 

V kolikor ste pošiljko že razpakirali, Vas vljudno naprošamo, da nam posredujete tudi posnetke o notranjosti embalaže, ter poškodovanem izdelku.

Fotografije nam posredujte na naslov: [email protected] Za identifikacijo naročila v e-poštnem sporočilu navedite tudi številko naročila ali številko računa.

Na podlagi foto dokumentacije bomo zaprosili za mnenje servisa, ali lahko reklamacijo sprejmemo. 

V kolikor servis odobri reklamacijski zahtevek, Vam bomo uredili odpoklic kurirja, ki bo poškodovano blago brezplačno prevzel na Vašem naslovu.
Blago mora biti zapakirano v originalni škatli z vsemi dodatki. 
Poleg tega pazite, da navedete številko reklamacije, ki Vam jo bo posredovala služba za pomoč uporabnikom po odobritvi reklamacije s strani servisa, ter posledični ureditvi reklamacije v našem sistemu.

Reklamirano blago bo vrnjeno v naše centralno skladišče, kjer bo izdelek pregledan.

Po pregledu in obdelavi pošiljke se izda dobropis, na podlagi katerega je možno zahtevati novo naročilo/vračilo kupnine ( vračilo sredstev v primeru naročila podjetju je le možno na bančni račun podjetja)

Po e-pošti nam pošljite zahtevano foto dokumentacijo in številko naročila ali računa. Nato vas bomo obvestili, ali je bila reklamacija sprejeta in, če je, na kateri dan smo naročili kurirja. Če želite kurirja naročiti na naslov, ki ni izvirni naslov za dostavo v naročilu, nam napišite tudi nov naslov in telefonski kontakt za prevzem blaga, sicer bo uporabljen originalni naslov za dostavo iz prvotnega naročila.

 

Od 3 ljudi 1 ljudmi je všeč.