24h odstop - poškodovan izdelek
Postopek reklamacije v 24 urah od prevzema izdelka (poškodovan izdelek)
Primer 1 : poškodovano blago prejeto v petek, 11.01.2019, e-poštno sporočilo s prijavljenim poškodovanim blagom dostavljeno v soboto 12.01.2019 - reklamacija bo sprejeta .
Primer 2: poškodovano blago prejeto v petek, 11.01.2019, e-poštno sporočilo s prijavljenim poškodovanim blagom dostavljeno v nedeljo 13.01.2019 ali pozneje - reklamacija bo zavrnjena
POSTOPEK REKLAMACIJE V PRIMERU DOSTAVE POŠKODOVANEGA IZDELKA JE NASLEDNJI:
Vljudno Vas naprošamo, da pripravite fotografije embalaže pošiljke z vseh štirih strani, kot tudi samo poškodovano blago, da imamo foto dokumentacijo o stanju, v katerem vam je bila pošiljka dostavljena.
V kolikor ste pošiljko že razpakirali, Vas vljudno naprošamo, da nam posredujete tudi posnetke o notranjosti embalaže, ter poškodovanem izdelku.
Fotografije nam posredujte na naslov: [email protected]. Za identifikacijo naročila v e-poštnem sporočilu navedite tudi številko naročila ali številko računa.
Na podlagi foto dokumentacije bomo zaprosili za mnenje servisa, ali lahko reklamacijo sprejmemo.
V kolikor servis odobri reklamacijski zahtevek, Vam bomo uredili odpoklic kurirja, ki bo poškodovano blago brezplačno prevzel na Vašem naslovu.
Blago mora biti zapakirano v originalni škatli z vsemi dodatki. Poleg tega pazite, da navedete številko reklamacije, ki Vam jo bo posredovala služba za pomoč uporabnikom po odobritvi reklamacije s strani servisa, ter posledični ureditvi reklamacije v našem sistemu.
Reklamirano blago bo vrnjeno v naše centralno skladišče, kjer bo izdelek pregledan.
Po pregledu in obdelavi pošiljke se izda dobropis, na podlagi katerega je možno zahtevati novo naročilo/vračilo kupnine ( vračilo sredstev v primeru naročila podjetju je le možno na bančni račun podjetja)