72h odstop - (nefunkcionalen/napačen izdelek)
Postopek reklamacije v roku 72 ur od prevzema izdelka (nefunkcionalen/drug izdelek)
Primer 1: blago dostavljeno v sredo, 02.01.2019, e-poštno sporočilo s prijavljenim nefunkcionalnim blagom, poslano nam v soboto, 05.01.2019 - reklamacija bo sprejeta.
Primer 2: blago dostavljeno v sredo, 02.01.2019, e-poštno sporočilo s prijavljenim nefunkcionalnim blagom, poslano nam v nedeljo, 06.01.2019 - reklamacija ne bo sprejeta.
POSTOPEK REKLAMACIJE V PRIMERU NEFUNKCIONALNEGA/Napačnega IZDELKA JE NASLEDNJI:
Vljudno Vas naprošamo, da nam ob posredovanju zahtevka za uveljavitev 72h reklamacije posredujete še opis napake izdelka, ter fotografije o zunanjosti/notranjosti embalaže/o izdelku.
Po pregledu, ter odobritvi Vašega zahtevka (ki ga posredujemo našemu servisu), Vam uredimo reklamacijsko številko, ter odpoklic kurirja kurirske službe GLS SI. Kurirski prevzem je brezplačen. Blago mora biti skrbno zapakirano v originalno škatlo z vsemi pripomočki
in po možnosti v mehurčkast ovoj ali drugo škatlo, da originalna embalaža ni polomljena in prilepljena z nalepkami kurirske službe.
Ne prevzemamo nobene odgovornosti za škodo na slabo pakiranih izdelkih med transportom.
Poleg tega se prepričajte, da ste navedli originalno številko naročila ali številko reklamacije, ki vam bo poslana v potrditvenih e-poštnih sporočilih po ureditvi reklamacije, ter odpoklicu kurirja s strani službe za pomoč uporabnikom.
Reklamirano blago bo vrnjeno v naše centralno skladišče, kjer bo izdelek pregledan.
Po pregledu na servisu se izda t.i. dobropis , na podlagi katerega je možno zahtevati nov izdelek/vračilo sredstev na bančni račun.