Dobropis

Izdajanje računov - dobropis

Kaj pravzaprav pomeni t.i. dobropis?

Dobropis predstavlja za prejemnika določen znesek dobroimetja, ki ga lahko unovči pri kasnejših nabavah.

Ta dokument se izda v katerem koli od naslednjih primerov: 

  • v primeru zavrnitve pošiljke iz naročila, ki je bila plačana vnaprej
  • v primeru preklica vnaprej odposlanega naročila, ki je bilo vnaprej plačano
  • v primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe v 14 dneh po prejemu blaga
  • v primeru različnih priznanih pritožb

 

Na podlagi že izdanega dobropisa lahko zahtevate ureditev novega naročila (kjer se znesek odšteje od zneska novega naročila) ali vračilo kupnine.
V obeh primerih je potrebno vnaprej kontaktirati našo službo za pomoč uporabnikom!

V primeru dobropisa bomo potrebovali številko vašega računa v obliki IBAN, ter ime imetnika računa v pisni obliki preko elektronskega sporočila. Bančni račun mora biti v vsakem primeru registriran pri matični banki v Republiki Sloveniji! 

Žal narekovanje številke bančnega računa po telefonu ni sprejemljivo! Če je bilo prvotno naročilo ustvarjeno v imenu podjetja, je vračilo sredstev možno le na račun podjetja podjetja, ne na račun fizične osebe ali račun drugega podjetja.

Izjema je dobropis za naročilo, ki je bilo plačano vnaprej prek spleta (preko ponudnika storitev, tj. spletne kartice ali preko Barion). V tem primeru se sredstva vrnejo na kartico, s katere je bilo opravljeno plačilo, preko prvotnega plačilnega sistema. Vračilo lahko v tem primeru traja do 30 koledarskih dni, odvisno od vašega ponudnika storitev.

Ostala vprašanja