Načini plačila

1. Kako lahko plačate za vaše naročilo?

Trenutno vam ponujamo naslednje načine plačila: 

po povzetju - ob prevzemu paketa (V primeru dostave blaga s kurirsko družbo DPD SI je možno plačilo naročila tako z gotovino kot s kartico neposredno pri kurirju. št.)
-  z bančnim nakazilom (po predračunu)
online plačilo, takoj po izdelavi naročila (Barion)

 

Plačajte ugodno, še varneje!
S 1. januarjem 2021 začne veljati uredba Evropske unije PSD2 , ki predpisuje avtorizacijo spletnih plačil le po strogem preverjanju s strani plačnika. To pomeni, da mora ponudnik finančnih storitev (npr. banka) v okviru varstva potrošnikov pri vsakem plačilu uporabiti vsaj dve od treh razpoložljivih identifikacijskih sredstev za 100-odstotno identifikacijo plačnika. Avtorizacijo lahko aktivirate po navodilih izdajatelja kartice. Za več informacij se obrnite na svojo matično banko.

 

2. Kakšen je plačilni postopek za plačilo "po predračunu" ?

Takoj, ko je naročilo oddano, Vam sistem samodejno pošlje predračun s potrebnimi podatki za plačilo. Zahtevek za plačilo ne služi kot davčni dokument. Po knjiženju Vašega plačila ,ter  zaključitvi Vašega naročila boste prejeli t.i. končni račun. Račun za prejeto plačilo in končni račun služita kot davčni dokument in veljata le skupaj. 

Bodite pozorni, da bo pri izbiri načina plačila z bančnim nakazilom blago odposlano šele po tem, ko bo tranzakcija izvršena in knjižena s strani našega oddelka za finance (Oddelek ima 1 delovni dan časa za knjiženje). Posledično se dostavni čas tako podaljša za 2 do 3 delovnih dni. 

 

3. Kateri podatki so potrebni za plačilo naročila z nakazilom?

- številka našega računa v obliki IBAN:  SI56290000070360165 (Banka: Unicredit)

- v opombo/sporočilo za prejemnika mora biti navedena celotna številka Vašega naročila (npr. 12341SSK21)

V primeru, da Vam sistem ne dopušča vpisati črk, je dovolj, da črke iz številke naročila izpustite in navedete le številke!

 

Od 21 ljudi 10 ljudmi je všeč.

Ostala vprašanja