Postopek uveljavljanja 14 dnevnega odstopa od pogodbe

POSTOPEK 14 dnevnega ODSTOPA OD KUPOPRODAJNE POGODBE JE NASLEDNJI:

  • Obvestite našo službo za pomoč uporabnikom o želji 14 dnevnega odstopa od pogodbe na naslov: [email protected] 
  • Posredujete nam posnetke o zunanjosti/notranjosti izdelka, ter o izdelku posamično (služi kot dokaz o nepoškodovanosti še pred odpošiljanjem-prevzemom kurirja kurirske službe DPD SI
  • V kolikor je Vaš zahtevek odobren, Vam služba za pomoč uporabnikom uredi številko reklamacije, ki jo zapišete na razvidno mesto, na zunanjost embalaže. Hkrati Vam uredijo še odpoklic kurirja. Cena za povratno dostavo blaga k nam v primeru, da naročimo kurirja za prevzem je 9,80 EUR.
  • Imate tudi možnost, da sami odpošljete blago nazaj k nam, vendar morate v tem primeru vnaprej obvestiti službo za pomoč uporabnikom, da prejmete številko reklamacije!! 

Naslov, kamor je treba paket dostaviti, je:                       

Ekstremna digitalna storitev
Ezred u. 1-3. C2 / 41
1044 Budimpešta,
Madžarska

 

  • Ko izdelek prispe nazaj in prejmemo odobritev oddelka za reklamacije, Vam izstavimo dobropis na podlagi katerega Vam bomo lahko povrnili plačan znesek oz. Vam po želji vnesli novo naročilo.

 

  • V primeru 14 dnevnega odstopa od pogodbe kupec krije stroške dostavne službe (9,80 Eur), ta znesek bo odštet v izstavljenem dobropisu.
  • Vljudno Vas naprošamo, da izdelek vrnete v originalni embalaži, z vsemi pripadajočimi deli ter dokumenti.
  • Izdelek je treba vrniti v prvotno prejetem stanju brez razvidnih fizičnih okvar/nepravilnostim. V kolikor bo iz posnetkov razvidno, da kaže izdelek zgoraj naštete nepravilnosti, bo Vaš zatevek zavrnjen.

Odstopa od pogodbe žal ne bo mogoče uveljaviti v primeru:

  • zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (npr.: prirezovalniki, kodralniki, krtače za lase, ženski in moški britvice, epilatorji, IPL epilatorji, kozmetika za depilacijo, izdelki za moške depilacije, ženski izdelki za depilacijo, električne zobne ščetke, rezervne glave za električne ščetke, termometri, inhalatorji itd.)
  • Blago mora biti skrbno zapakirano v originalno embalažo in v mehurčkasto folijo, po možnosti pa v drugo škatlo, da originalna škatla ni polomljena in prilepljena z nalepkami kurirske službe.
  • Ne prevzemamo nobene odgovornosti za škodo na slabo pakiranih izdelkih med transportom.

 

Od 6 ljudi 2 ljudmi je všeč.