Spreminjanje naročila

Sprememba naročila

Ustvarjeno, a še nezaključeno naročilo  lahko spremenite  na  dva načina:

  • Vse kar morate storiti je, da nas kontaktirate po e-pošti ali telefonu,

oz

  • Po prijavi v svoj uporabniški račun izberete okence » Naročila «, nato klik na gumb »Uredi naročilo«, kjer lahko spremenite nekatere podatke.

 

Podatki, ki jih je mogoče spremeniti preko našega spletnega mesta: 

  • naslov za izstavitev računa in vse informacije za obračun
  • način in kraj dostave (kurirsko podjetje ali prevzemno mesto)
  • način plačila (PayPal, Barion, gotovina po povzetju ali predplačilo)


Če naročite več izdelkov, je možno posamezne izdelke odstraniti iz odprtega naročila.
Če želite svojemu naročilu dodati izdelke ali želite združiti dve naročili v eno, nas o tem obvestite neposredno preko naše službe za pomoč uporabnikom.

Hvala za razumevanje.

Ostala vprašanja