Uveljavljanje garancijskega zahtevka
Nasplošno:
Mi smo madžarsko podjetje in je naš pooblaščeni servis v Budimpešti. V primeru uveljavljanja garancije preko nas, bomo dostavo vašega izdelka do servisa organizirali mi na naše stroške.
Zraven izdelka pa prejmete evropsko garancijo s katero lahko z osebno organizacijo uveljavljate garancijo po celotni Evropi.
Seznam pooblaščenih servisev si lahko ogledate na naši spletni strani. V kolikor nimamo pooblaščenega izdelka za izdelek, garancijo uveljavite pri našem pooblaščenem servisu na madžarskem.
POSTOPEK ZA uveljavljanje garancijskega zahtevka JE NASLEDNJI:
- V primeru, da želite uveljaviti garancijski zahtevek pri našem podjetju, je postopek takšen, da najprej obvestite službo za pomoč uporabnikom o napaki izdelka s pomočjo dostavne službe izdelek prevzeli na vašem naslovu ter dostavili v naše skladišče.
- Prosimo Vas za posnetke poškodbe, ali napake, in embalaže. Prosimo Vas tudi za informacijo, ali ste osebno prevzeli paket od kurirja, ali ste opazili kakršno koli poškodbo embalaže.
- V kolikor je Vaš garancijski zahtevek odobren (glede na posredovane podatke/fotografije) Vam posledično služba za pomoč uporabnikom posreduje reklamacijsko številko, ki jo morate napisati na razvidno mesto, na zunanjosti paketa.
- Služba za pomoč uporabnikom Vam uredi odpoklic kurirja kurirske službe GLS SI (na stroške našega podjetja), ki pride iskati izdelek na Vaš naslov, ki je naveden ob registraciji uporabniškega profila. V kolikor želite, da Vam služba za pomoč uporabnikom odpoklic kurirja uredi na drug naslov, jih o tem obvestite že na začetku garancijskega zahtevka!
- S pomočjo kurirske službe GLS SI izdelek prevzamejo na vašem naslovu, ter ga dostavili v naše skladišče na madžarskem.
- Iz našega skladišča bomo izdelek predali na pooblaščeni servis, ki je v Budimpešti, po popravilu pa Vam bomo izdelek dostavili nazaj na Vaš naslov, oziroma uredili dobropis.
Pazite še na naslednje:
- Podjetje Extreme Digital Zrt. ne prevzema odgovornosti za nastalo škodo med transportom, zaradi slabo zapakiranih izdelkov. Prav zaradi tega so ključnega pomena fotografije o izdelku, ki jih zahtevamo ob pričetku ureditve reklamacijskega zahtevka, saj služijo kot dokazilo.
- Priloženi morajo biti vsi originalni deli in dodatki, ki so bili prvotno priloženi k izdelku. Priložite lahko tudi garancijski list (če je bil originalno priložen) ali kopijo računa.
- Če je mogoče, nam ob prijavi reklamacije v e-poštnem sporočilu pošljite natančen opis napake, da bomo lahko čim bolj natančno registrirali vašo reklamacijo. Prosimo, da nam pošljete reklamacijski zahtevek in opis napake, tudi če želite blago vrniti na svoje stroške, PREDEN nam pošljete pošiljko!
- V primeru, da vam prevzem blaga preko pri nas naročenega kurirja ne ustreza, lahko dostavo blaga uredite tudi sami na svoje stroške. Upoštevajte, da v tem primeru ni mogoče povrniti zahtevkov, povezanih z dostavo blaga k nam!
Naslov našega servisa:
Ekstremna digitalna storitev
Ezred u. 1-3. C2 / 41
1044 Budimpešta,
Madžarska
Postopek traja do 30 dni od prevzema paketa s strani kurirske službe GLS SI. Po poteku zakonskega roka za reševanje garancije lahko na podlagi potrdila o prevzemu (kurirske službe GLS SI) zahtevate vračilo kupnine.