Zavrnitev paketa

Zadnja možnost za preklic že zaključenih in odposlanih naročil je zavrnitev paketa ob prihodu kurirske službe DPD SI. To možnost je mogoče uporabiti v različnih primerih in seveda brez navedbe razloga.

Če Vas blago, ki ste ga naročili, ne zanima več, lahko paket preprosto zavrnete neposredno med postopkom dostave ali po telefonu v trenutku, ko Vas kurir obvesti o dostavi paketa, ali osebno pred kurirjem.

Zavrnitev paketa brezplačna.


Če je bilo naročilo že predhodno plačano, Vi pa paket med tem časom zavrnete, je postopek naslednji:

- obvestite našo službo za pomoč uporabnikom, ter kurirsko službo DPD SI o zahtevku zavrnitve paketa

- po zavrnitvi paketa je potrebno počakati, da nam kurirska služba paket vrne (v naše centralno skladišče)

- ko se Vaš paket vrne nazaj k nam v skladišče, Vam uredijo t.i. dobropis, ki ga lahko uporabite za novo naročilo oz. se odločite za vračilo kupnine

Od 1 ljudi 1 ljudmi je všeč.

Ostala vprašanja