Zavrnitev paketa
Zadnja možnost za preklic že zaključenih in odposlanih naročil je zavrnitev paketa ob prihodu kurirske službe GLS SI. To možnost je mogoče uporabiti v različnih primerih in seveda brez navedbe razloga.
Če Vas blago, ki ste ga naročili, ne zanima več, lahko paket preprosto zavrnete neposredno med postopkom dostave ali po telefonu v trenutku, ko Vas kurir obvesti o dostavi paketa, ali osebno pred kurirjem.
Zavrnitev paketa brezplačna.
Če je bilo naročilo že predhodno plačano, Vi pa paket med tem časom zavrnete, je postopek naslednji:
- obvestite našo službo za pomoč uporabnikom, ter kurirsko službo GLS SI o zahtevku zavrnitve paketa
- po zavrnitvi paketa je potrebno počakati, da nam kurirska služba paket vrne (v naše centralno skladišče)
- ko se Vaš paket vrne nazaj k nam v skladišče, Vam uredijo t.i. dobropis, ki ga lahko uporabite za novo naročilo oz. se odločite za vračilo kupnine
Od 3 ljudi 3 ljudmi je všeč.