BLACK FRIDAY* informacije

Vse, kar je pomembno o nakupu

 

Kaj moram vedeti o akciji?

Na črni petek lahko nakupujete kot običajno, lahko pa pridete na spletno mesto po virtualni čakalni vrsti. Virtualna čakalna vrsta se lahko razvije tako kot v specializirani trgovini, kar pomeni, da preveč ljudi želi biti hkrati na strani. Če se pridružite virtualni čakalni vrsti, boste prejeli edinstveno številko, na katero se lahko kadar koli vrnete, ne da bi izgubili prostor v čakalni vrsti. Ko pridete do vrat promocije, boste imeli omejen čas za vstop na spletno mesto, kjer lahko neomejeno časa kupujete. Potem ko pridete na vrsto,imate 10 minut za vstop na stran. Če 20 minut po prijavi ne ukrepate (npr. Nalaganje strani),naš sistem predvideva, da ste končali z brskanjem in ste na mestu ostali samo po naključju. Če je vaša dejavnost neprekinjena, lahko na spletnem mestu ostanete za nedoločen čas. Proizvodi, ki jih prodajamo v akciji, so omejeno na zalogi. Promocijske zaloge prodajamo po vrstnem redu veljavnih spletnih naročil. V času promocije lahko vsak uporabnik naroči en izdelek (en kos) istega modela, razen če je na strani izdelka drugače navedeno.

 

Kako lahko kupujem izdelke?

Z veljavno registracijo lahko kupujete na naši spletni strani kot običajno, potem ko vnesete vse potrebne podatke. Nakupovanje na spletnem mestu lahko opravite le z veljavno registracijo, zato je dobro vnaprej pripraviti in nastaviti svoj uporabniški račun in podatke za obračun. Tako boste lahko med promocijo toliko hitreje šli skozi postopek nakupa.
Opozorilo! Izdelek, ki je v košarici, bo rezerviran samo po oddaji in potrditvi naročila. Medtem ko je v košarici, izdelek še ni rezerviran. Izdelki, prodani v tej promociji, imajo omejeno zalogo. Promocijski izdelki se prodajajo po vrstnem redu veljavnih spletnih naročil. V času promocijskega obdobja lahko vsak uporabnik naroči omejeno količino (do 5 kosov / naročilo) iz istega modela do razpoložljivosti zalog.V vsakem primeru bo vaše uspešno naročilo takoj potrjeno na vmesniku naročila, o trenutnem stanju pa boste obveščeni s samodejno e-pošto. Takoj, ko bo vaše naročilo prevzeto v naši specializirani prodajalni ali oddano našemu dostavnemu partnerju, vas bomo obvestili po e-pošti s številko paketa.

 

Kateri način prevzema lahko izberem?

V času promocije bo na voljo običajni način dostave, ampak čas dostave bo individualen.
Na strani izdelka si lahko ogledate, koliko časa lahko pričakujete za določen izdelek.Med postopkom naročanja boste z izbiro načina dostave videli, kako dolgo se pričakuje dobava celotne košare.V primeru košare z več artikli je pričakovani dobavni rok enak času dobave izdelka z najdaljšim časom uporabe v vozičku. V primeru predplačila (SimplePay, Barion, predplačilo) bo dobavni rok po plačilu kupnine. Ko predamo Vaše naročilo kurirski službi, boste o tem obveščeni in Vam pošljemo številko paketa.
 

Kateri način plačila lahko izberem?

V času promocije bodo na voljo običajni načini plačevanja: predplačilo (bančno nakazilo), SimplePay, Barion ali gotovina ob dostavi pri kurirju. Če ste med naročilom izbrali način plačila prek spleta (SimplePay, Barion, Extreme Digital Gift Card), po zaključku naročila, vendar ne takoj, vas bomo preko e-pošte obvestili o možnosti vstopa v plačilni vmesnik in plačilu kupnine. Če ste v postopku naročila izbrali predplačilo (bančno nakazilo) kot način plačila, vam bomo poslali zahtevek za plačilo nakazila, ko bodo vsi izdelki iz vašega naročila oddani v skladišče, ki ustreza načinu prejema. Nato vas bomo obvestili po e-pošti in poslali dokument, ki ga boste nato lahko prenesli s prijavo v svoj uporabniški račun.

 

Kaj se dogaja z mojim naročilom?

Uspešno naročilo potrdimo na spletni strani takoj po koncu naročanja in po e-pošti. Ko bo naročilo predano kurirski službi, Vas obveščamo po e-pošti in Vam pošljemo številko paketa. Trenutni status vašega naročila lahko spremljate v našem spletnem vmesniku, pod točko menija Naročila v vašem uporabniškem računu, prejemate pa tudi posodobitve po e-pošti.

 

Kdaj prejmem naročilo?

Potrjena naročila od Black Friday bodo poslana naslednji delovni dan, vendar zaradi povečanega števila naročil čas dostave se lahko podaljša.  Ko bo Vaše naročilo predano kurirski službi, Vas obveščamo po e-pošti. Prejeli boste tudi številko paketa in vse potrebne informacije.

 

kako lahko spremenim naročilo?

Vaše uspešno naročilo v naši spletni trgovini bo prikazano v vašem uporabniškem računu na  »Osebni strani«, v točki menija »Naročila«. Naročilo lahko spremenite ali izbrišete, dokler je še aktivno. Če se premislite glede nakupa, lahko prekličete svoje naročilo prek našega spletnega vmesnika, dokler izdelka ne zaračunamo.

Še nimate računa?  Registrirajte se v 1 minuti pred začetkom akcije, s čimer pospešite postopek.

 

imam še nadaljna vprašanja. Na koga se lahko obrnem?

Odgovore na več vprašanj najdete na naši službi za stranke.
V primeru, če imate še več vprašanj, prosimo Vas, da si ogledate informacije na naši spletni strani ali kontaktirate našo službo za pomoč uporabnikom po e-poštiu.

 

 

Od 10 ljudi 7 ljudmi je všeč.

Podobna vprašanja in odgovori