Opozorilo! Extreme Digital Zrt je prekinil spletno trgovinsko dejavnost na svoji spletni strani edigital.si!

 

Hvala, da ste bili z nami v preteklih letih. Od 16.10.2023 na spletni strani ne morete več naročati.

Ne skrbite! Tudi v prihodnje Vam bomo na razpolago, če boste želeli izdelke vrniti in uveljavljati pravice potrošnikov v zvezi z izdelki, kupljenimi pri nas. Naša služba za pomoč uporabnikom je po tem datumu na voljo tudi na običajnem e-naslovu: [email protected]

Za vprašanja o naročilih, vračilu izdelkov, garanciji, ter B2B partnerstvu nas kontaktirajte:

[email protected]

[email protected]

Za prenos računov - do izteka garancijskega roka za izdelek - se prijavite v svoj osebni profil s klikom na spodaj razivden gumb:

Prijava

szolgáltatás

Služba za pomoč uporabnikom

Stopite v stik z nami

 

Odstúpenie od zmluvy

Odstop od pogodbe

Če z kupljenim izdelkom ne boste zadovoljni, ga lahko vrnete v 14 koledarskih dneh od dneva dostave.

 

Reklamácia v rámci záruky

Garancija

Za vse izdelke, kupljene v spletni trgovini Extreme Digital, velja dvoletna garancija.

 

 

 

Služba za pomoč uporabnikom

Imate vprašanja? Kontaktirajte nas tako, da izpolnite spodaj razviden obrazec ali nam pišite na naslov: [email protected]

 

 

 

Pravica do 14 dnevnega odstopa od pogodbe

Niste ZADOVOLJNI Z SVOJO IZBIRO?

Vljudno Vas naprošamo, da nas v vsakem primeru pisno obvestite v roku 14 koledarskih dneh (od datuma dostave naročila) o zahtevku za odstop od pogodbe, ne glede na razlog. Svojo namero o zavrnitvi ali vračilu izdelka lahko izrazite tako, da pošljete elektronsko sporočilo na naslov [email protected]. V kolikor se odločite za odstop od nakupa, imate na voljo 14 koledarskih dni za vračilo izdelka od datuma, ko ste obvestili službo za pomoč uporabnikom. Vrnili Vam bomo celotno plačano ceno izdelka, razen stroškov dostave. Pri vračilu kupnine se odšteje vsa amortizacija, nastala zaradi ravnanja z izdelkom, razen tiste, ki je potrebna za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja izdelka.

 

Najdaljši rok za vračilo zneska na vaš bančni račun je 14 koledarskih dni od datuma, ko nas obvestite, da ste odstopili od nakupa – vračilo kupnine se lahko zavleče, če ne prejmete vrnjenega blaga ali potrdila o vračilu. 

V kolikor ste kupili digitalno vsebino, naprimer online glasbo-video, bodite pozorni, saj od začetka prenosa vsebine oz. začetka prenosa podatkov (streaminga) ne boste več mogli odstopiti od pogodbe.

Vračila kupnin bodo izvedena s pomočjo bančnih nakazil (banka, IBAN, BIC, ime in priimek imetnika računa).

 

VRAČILA IZDELKOV

V primeru zavrnitve naročila krije stroške vračila kupec!

Do 31.10.2023 Vam lahko naročimo kurirja, da prevzame blago, ki ga želite vrniti. Cena povratne dostave blaga do nas, če za prevzem naročimo kurirja, je 9,80 EUR.

 

Vračilo izdelka / naročila ni možno poslati s plačilnim načinom po povzetju. Izdelek pošljite na naslednji naslov:

  •  V kolikor želite vrniti izdelek do 31.10.2023 .: Madžarska, 1044 Budimpešta, Ezred utca 1-3. (C2-es ép.,16-os garázskapu )
  • V kolikor pošiljate po 31.10.2023 .: Madžarska, 2330 Dunaharaszti, hrsz 7849. 

Vsi vrnjeni izdelki morajo biti v enakem stanju kot ob dostavi, z vsemi dodatki, ter prejetimi dokumenti in računom. Vsi izdelki, ki se uporabljajo dlje od predvidene poskusne uporabe, so poškodovani ali popravljeni, imajo poškodovano ali nepopolno embalažo, se bo odštela amortizacija, ki presega predvideno poskusno uporabo.Naša služba za pomoč uporabnikom je na voljo na naslednjem e-naslovu: [email protected].

 

IZDELKI, KI JIH NI MOGOČE VRNITI

Če niste prepričani ali lahko izdelek vrnete, nam pišite. Obstajajo izdelki, ki jih po odprtju in poškodovanju tovarniške embalaže ni mogoče vrniti:

 

  • Zaprte naprave z integriranim spominom, zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • Ne sprejemamo zavrnitve prilagojenih, personaliziranih izdelkov, ki so izdelani po naročilu ali v skladu z individualnimi željami stranke;
  • Prav tako odstop od pogodbe ni mogoč za brivnike, depilatorje, strižnike, zobne ščetke, oblikovalce brade, dodatke za britje, laserske odstranjevalce dlačic, strižnike nosnih/ušesnih dlačic, prirezovalnike dlačic na telesu, dodatke za nego zob, dodatke in nastavke za osebno nego, otroške pripomočke in vse vrste ušesnih slušalk, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen varnostni pečat ter  nakazujejo uporabo izdelka);
  • Blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • Blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • Posebna pravila veljajo za odstop od digitalnih vsebin - V kolikor ste kupili digitalno vsebino, naprimer online glasbo-video, bodite pozorni, saj od začetka prenosa vsebine oz. začetka prenosa podatkov (streaminga) ne boste več mogli odstopiti od pogodbe.
  • Odstop od blaga je lahko zavrnjeno tudi iz drugačnih pravnih razlogov.
  • Zgoraj omenjene pravice do vračila so na voljo le strankam, ki so z družbo Extreme Digital Ltd (trgovec) sklenile pogodbo kot potrošniki v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in Direktivo o pravicah potrošnikov (Direktiva 2011/83/EU). V skladu z zgoraj navedenim zakonom in direktivo EU je potrošnik vsaka fizična oseba, ki deluje zunaj okvira svoje trgovske, poslovne ali poklicne dejavnosti.
     

KORISTNE INFROMACIJE

  • Ko prejmete pošiljko, preverite, ali je na paketu kakšna transportna poškodba.
  • Če je embalaža ob prevzemu blaga poškodovana, raztrgana ali nepopolna, zahtevajte od kurirja zapisnik o stanju pošiljke in embalaže.
  • V primeru, da vseeno prevzamete pošiljko na lastno odgovornost in o reklamaciji ali poškodbi paketa ne obvestite dostavljalca, bo reklamacije zaradi fizične/mehanske poškodbe, ki je posledica nepravilne dostave zavrnjena.

 

V primeru vidnih poškodb zavrnite prevzem blaga in nas takoj kontaktirajte!

 

KAJ MORAM NAREDITI, V KOLIKOR ODKRIJEM POŠKODBO?

Če ste izdelek prejeli v nepoškodovani embalaži, vendar s fizičnimi poškodbami, nas o tem v 24 urah pisno obvestite in priložite fotografije embalaže in poškodovanega izdelka na naslov:[email protected]

Vsi izdelki, ki so na voljo na spletni strani Extreme Digital velja garancija min. 2 leti! Za nekatere izdelke je garancijska doba proizvajalca lahko daljša.

Če je izdelek, kupljen v naši spletni trgovini v okvari nas z zaupanjem kontaktirajte! Za uveljavitev garancije potrebujete e-račun, ki ga v času garancijskega obdobja najdete v svojem uporabniškem računu.

Jamstveni servis izdelka, ki ga prodajamo ureja specializiran servis. Vse kar morate storiti je, da nas obvestite in izdelek vrnete. Garancijsko popravilo bo izvedeno v največ 30 koledarskih dneh. Če izdelka v tem roku ne bo mogoče popraviti, Vam bomo kupnino za kupljeni izdelek vrnili. Popravljeni izdelek bo vrnjen s pomočjo kurirske službe. Vse stroške, vključno s stroški dostave, bo nosilo naše podjetje v skladu z našimi garancijskimi obveznostmi.

Za nekatere od ponujenih blagovnih znamk proizvajalec daje mednarodno ali evropsko garancijo (npr. LG, Apple). Te izdelke lahko servisirate tudi v Sloveniji v najbližjem uradnem servisnem centru blagovne znamke, ki je najbližje vašemu kraju bivanja. Če želite najti uradni servisni center v Sloveniji, se obrnite neposredno na spletno stran proizvajalca.

Za servisiranje na Madžarskem je potrebna le kopija e-računa, ki ga je izdal Extreme Digital. Izdelki z mednarodno garancijo v Sloveniji potrebujejo veljavno garancijo proizvajalca, ki je običajno priložena na zunanjosti embalaže/ škatle ob odpremi.

 

 

GARANCIJA

IZDELEK JE V OKVARI, KAKO NAPREJ ?


1. Prepričajte se, da je naprava res poškodovana ali ne deluje pravilno!
  • preverite napajalni kabel
  • izklopite ga in nato ponovno vklopite
  • prepričajte se, da napravo uporabljate pravilno.

2. Pripravite zahtevane dokumente!
  • dokazilo o nakupu: originalen račun ali kopijo računa (ki jo je izdal Extreme Digital, za vse izdelke, servisirane na madžarskem)
  • račun in mednarodni garancijski list proizvajalca; (za servis v SLO)

V kolikor proizvajalčev servis ne sprejme garancijskega lista, se obrnite na najbližji pooblaščeni servis.

 

Če izdelka, ki ste ga kupili, ni mogoče servisirati v Sloveniji, se obrnite na nas. Izdelek bomo poslali v pooblaščen servis na madžarskem. V tem primeru izdelek skrbno in temeljito zapakirajte, da ga zaščitite pred morebitnimi mehanskimi/fizičnimi poškodbami. Preden paket izročite kurirju, naredite več fotografij izdelka in embalaže!

 

Do 31.10.2023 Vam lahko naročimo kurirja, da prevzame blago, ki ga želite vrniti. V primeru garancijskega zahtevka je cena dostave brezplačna.

Koliko traja popravilo?

  • Čas popravila je odvisen od izdelka in zahtevnosti težave. Popravila bo vedno opravil pooblaščeni servisni center. Če ste nam izdelek poslali na Madžarsko, se bo čas podaljšal, saj je za pošiljanje izdelka potreben čas. Popravila bodo izvedena v največ 30 koledarskih dneh.Če servis zazna mehansko/fizično poškodbo in ugotovi, da je okvaro povzročila zunanja sila, virus, nezakonita programska oprema ali nepravilna uporaba naprave, bo garancija samodejno zavrnjena, izdelek pa bo vrnjen kupcu. Informacije o popravilu izdelka vedno zahtevajte tam, kjer ste ga pustili ali kamor ste ga poslali.

 

Garancija se prizna le na podlagi veljavnega dokazila o plačilu (e-račun) ali veljavne garancijske kartice. Vse dodatke in po možnosti originalno embalažo shranite. Izgubljene garancijske kartice ni mogoče nadomestiti. Popravljeni, nepopolni in poškodovani ali ponarejeni garancijski listi se štejejo za neveljavne.

Za vse izdelke, ki so na voljo na naši spletni strani, veljajo garancijski pogoji z obveznim garancijskim obdobjem 24 mesecev. Garancijski rok začne teči z dnem prejema izdelka.

Ko izdelek ali del izdelka zamenjate, se garancijsko obdobje za nov izdelek ali vsak zamenjani del začne znova teči.

 

Garancija ne velja za izdelke v naslednjih primerih:

  • Poškodbe zaradi nepravilnega vzdževanja, mehanskih poškodb (padec, udarec itd.), pretrganja kabla, električnega udara ali naravne nesreče (npr. strela).
  • Poškodbe zaradi nepravilne uporabe, neupoštevanja navodil za uporabo.
  • Poškodbe zaradi nepravilnega skladiščenja, nepravilne uporabe ali naravne obrabe izdelka.
  • Poškodbe izdelka zaradi nepravilno nameščene in neodobrene programske opreme ali virusov.
  • Nepravilna namestitev izdelka (razen če jo je opravil prodajalec ali njegov zaposleni ali zaradi nepravilnih specifikacij v navodilih za uporabo izdelka).

 

Kontakt servisnega centra Extreme Digital: 

  • V primeru pošiljanja do 31.10.2023: Madžarska, 1044 Budimpešta, Ezred utca 1-3. ( C2 épület), delovni čas: ponedeljek - petek od 10 do 15 ure
  •  V primeru pošiljanja po 31.10.2023: Madžarska, 2330 Dunaharaszti, hrsz  7849 eMAG raktár

[email protected]

 

 

INFORMACIJA O PRENEHANJU EXTREME DIGITAL ZRT. IN SPREMEMBA UPRAVLJAVCA PODATKOV

 

Dragi kupec,

Z učinkom od 1. aprila 2024 bo zaključen proces združevanja iz preteklih let, zaradi katerega je Extreme Digital Zrt . ( sedež : H- 1097 Budimpešta, Könyves Kálmán krt . 34. (LIBERTY Irodaház ), "ED Zrt .") bo prenehal z združitvijo v Extreme Digital-eMAG Kft . ( sedež : H- 1097 Budimpešta, Könyves Kálmán krt . 34. (LIBERTY Irodaház ), "eMAG") in eMAG bo kot prevzemna pravna oseba postala pravni naslednik ED Zrt . v skladu s §§ 12–16 zakona CLXXVI iz leta 2013 o reorganizaciji, združitvi in razdružitvi pravnih oseb (»zakon o preoblikovanju«). Zato razkritje in prenos vaših podatkov s strani ED Zrt . do eMAG je pravna obveznost ED Zrt . in eMAG bo vaše osebne podatke pridobil od ED Zrt .

ED Zrt . in eMAG sta ločeno imenovala uradno osebo za varstvo podatkov , ki je ob upoštevanju navedenih datumov dosegljiva na naslednjih kontaktnih podatkih:

V skladu z zgoraj navedenim bodo pravice in obveznosti, ki izhajajo iz pogodb s strankami, sklenjenih pred datumom odpovedi z združitvijo in se nanašajo na domačo prodajo, prenesene na eMAG, vključno z garancijskimi in garancijskimi zahtevki. Lahko se obrnete neposredno na službo za stranke eMAG na e-poštni naslov [email protected] za vse zadeve, povezane z nakupom, naj gre za garancijo, zahteve za kopijo računa ali karkoli drugega, kar je za vas pomembno v zvezi z vašim naročilom.

Obveščamo vas, da bo s 1. aprilom 2024 eMAG kot pravni naslednik neodvisni upravljavec podatkov v smislu člena 4(7) Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Svet o varstvu fizičnih oseb pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (»GDPR«) v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, ki jo je izvajal predhodnik ED Zrt . od datuma združitve. eMAG bo postal upravljavec podatkov z dnem, ko bo ED Zrt . se bo združil v eMAG.

Soglasja za neposredno trženje, dana podjetju ED Zrt . pred pripojitvijo bo po nasledstvu prenesen na naslednika eMAG, tako da bo eMAG po pripojitvi na podlagi soglasja, danega predhodniku ED Zrt , lahko kontaktiral stranke v reklamne namene . . Svoje soglasje lahko kadar koli prekličete in če ne želite prejemati sporočil za neposredno trženje od eMAG, nam to sporočite tako, da nas kontaktirate. Preklic vašega soglasja ne vpliva na zakonitost predhodnih dejavnosti obdelave podatkov.

V primeru spremembe identitete upravljavca se datoteke z osebnimi podatki v nerešenih zadevah prenesejo skupaj s primopredajnim zapisnikom. V primopredajnem zapisniku se podrobneje navedejo prejeti ali izročeni dokumenti.

Po prenehanju ED Zrt . , bo eMAG kot pravni naslednik zaradi izpolnjevanja zakonskih obveznosti še naprej obdeloval določene osebne podatke o vas . Ti bodo vključevali:

  • Osebne podatke, obdelane za namen upravljanja garancije , bomo hranili v roku zastaranja civilnopravnih zahtevkov, to je pet let.
  • Osebni podatki, ki se obdelujejo za izpolnjevanje računovodskih obveznosti, se hranijo 8 let po koncu poslovnega leta v skladu s 169. členom Zakona C iz leta 2000 o računovodstvu. Osebni podatki, ki se obdelujejo za izpolnjevanje obveznosti izdajanja računov in davkov, se obdelujejo v skladu s členom 78 (3) zakona CL iz leta 2017 o pravilih obdavčitve in členom 179 zakona CXXVII iz leta 2007 o davku na dodano vrednost do konca 5. leta, ki sledi izdajo računa.
  • V primeru pritožbe glede varstva potrošnikov se osebni podatki, obdelani za izpolnjevanje obveznosti varstva potrošnikov, hranijo 3 leta v skladu s členom 17/A (7) zakona CLV iz leta 1997 o varstvu potrošnikov.
  • ED Zrt sprožen uradni ali sodni postopek . , se bodo osebni podatki obdelovali v času trajanja teh postopkov do njihovega pravnomočnega zaključka .
  • Če imate uporabniški račun registriran pri ED Zrt ., bo vaš račun prenesen na eMAG in eMAG bo še naprej obdeloval vaše povezane osebne podatke, kot so vaše uporabniško ime, geslo, nastavitve profila, boni, kreditne/debetne kartice, kontakt in podrobnosti o izdajanju računov, garancijskih in servisnih zadevah, ocenah, nastavitvah glasila in zgodovini nakupov za izpolnjevanje pogojev uporabe eMAG [https://www.emag.hu/help/altalanos-felhasznalasi-feltetelek/] kot pogodbe.

V okviru ED Zrt . in eMAG imajo lahko naši zaposleni dostop do vaših osebnih podatkov na podlagi "potrebe vedeti". eMAG lahko angažira tudi druge osebe in tretje osebe kot obdelovalce podatkov, da nam zagotovijo storitve, sodišča, državni organi ali drugi organi pa lahko od nas zahtevajo, da jim razkrijemo vaše podatke.

Poleg drugih pravic imate pravico do dostopa do svojih podatkov, popravka ali izbrisa ter ob določenih priložnostih do ugovora zoper uporabo vaših podatkov in imate pravico do prenosljivosti podatkov.

PRAVICA DO UGOVORA

Pravico imate ugovarjati obdelavi vaših osebnih podatkov iz kakršnega koli razloga v zvezi z vašo situacijo in v tem primeru morda ne bomo mogli obdelati vaših osebnih podatkov. Če imate pravico do ugovora in je uveljavljanje te pravice upravičeno, vaši zadevni osebni podatki ne bodo nadalje obdelani za namene ugovora.

Če imate kakršna koli vprašanja o varstvu podatkov ali želite po združitvi uveljavljati svoje pravice posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko to storite z uporabo spodnjih kontaktnih podatkov ob upoštevanju navedenih datumov:

  • do 31. 3. 2024 na elektronski naslov [email protected] ali pismo na poštni naslov ED Zrt ;
  • od 1. aprila 2024, tako da pošljete e-pošto na [email protected] ali pismo na poštni naslov eMAG.

Pritožbo lahko vložite pri madžarskem nacionalnem organu za varstvo podatkov in svobodo informacij ( Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság – NAIH; sedež: H-1055 Budimpešta, Falk Miksa u. 9-11.; spletna stran: www.naih.hu; telefon: +36-1-391-1400; elektronski naslov: [email protected]; faks: +36 1 391 1410) ali pri nadzornem organu države članice EU, kjer je vaše prebivališče, kraj dela ali kraj domnevne kršitve.

Za več informacij o dejavnostih obdelave podatkov s strani eMAG glejte Obvestilo o zasebnosti eMAG, ki je na voljo na https://www.emag.hu/help/szemelyi-adatok-vedelme/

Extreme Digital je z dnem 16.10.2023 prekinil svojo trgovinsko dejavnost v Sloveniji. Po tem datumu ne bo več mogoče oddati novih naročil. Naši trenutni pogoji poslovanja so na voljo s klikom na spodnjo povezavo. Extreme Digital bo še naprej izpolnjeval svoje obveznosti v zvezi z garancijo in odstopom od pogodbe v skladu s pogoji, določenimi v zakonodaji. Za aktualne informacije o varstvu, ravnanju in obdelavi osebnih podatkov kliknite na spodnjo povezavo. Vse zahteve ali poizvedbe nam lahko pošljete samo in izključno na zgoraj navedene kontaktne podatke.