Opozorilo! Extreme Digital Zrt je prekinil spletno trgovinsko dejavnost na svoji spletni strani edigital.si!
Hvala, da ste bili z nami v preteklih letih. Od 16.10.2023 na spletni strani ne morete več naročati.
Ne skrbite! Tudi v prihodnje Vam bomo na razpolago, če boste želeli izdelke vrniti in uveljavljati pravice potrošnikov v zvezi z izdelki, kupljenimi pri nas. Naša služba za pomoč uporabnikom je po tem datumu na voljo tudi na običajnem e-naslovu: [email protected].
Za vprašanja o naročilih, vračilu izdelkov, garanciji, ter B2B partnerstvu nas kontaktirajte:
[email protected]
[email protected]
Za prenos računov - do izteka garancijskega roka za izdelek - se prijavite v svoj osebni profil s klikom na spodaj razivden gumb:
Če z kupljenim izdelkom ne boste zadovoljni, ga lahko vrnete v 14 koledarskih dneh od dneva dostave.
Služba za pomoč uporabnikom
Imate vprašanja? Kontaktirajte nas tako, da izpolnite spodaj razviden obrazec ali nam pišite na naslov: [email protected]
Pravica do 14 dnevnega odstopa od pogodbe
Niste ZADOVOLJNI Z SVOJO IZBIRO?
Vljudno Vas naprošamo, da nas v vsakem primeru pisno obvestite v roku 14 koledarskih dneh (od datuma dostave naročila) o zahtevku za odstop od pogodbe, ne glede na razlog. Svojo namero o zavrnitvi ali vračilu izdelka lahko izrazite tako, da pošljete elektronsko sporočilo na naslov [email protected]. V kolikor se odločite za odstop od nakupa, imate na voljo 14 koledarskih dni za vračilo izdelka od datuma, ko ste obvestili službo za pomoč uporabnikom. Vrnili Vam bomo celotno plačano ceno izdelka, razen stroškov dostave. Pri vračilu kupnine se odšteje vsa amortizacija, nastala zaradi ravnanja z izdelkom, razen tiste, ki je potrebna za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja izdelka.
Najdaljši rok za vračilo zneska na vaš bančni račun je 14 koledarskih dni od datuma, ko nas obvestite, da ste odstopili od nakupa – vračilo kupnine se lahko zavleče, če ne prejmete vrnjenega blaga ali potrdila o vračilu.
V kolikor ste kupili digitalno vsebino, naprimer online glasbo-video, bodite pozorni, saj od začetka prenosa vsebine oz. začetka prenosa podatkov (streaminga) ne boste več mogli odstopiti od pogodbe.
Vračila kupnin bodo izvedena s pomočjo bančnih nakazil (banka, IBAN, BIC, ime in priimek imetnika računa).
VRAČILA IZDELKOV
V primeru zavrnitve naročila krije stroške vračila kupec!
Do 31.10.2023 Vam lahko naročimo kurirja, da prevzame blago, ki ga želite vrniti. Cena povratne dostave blaga do nas, če za prevzem naročimo kurirja, je 9,80 EUR.
Vračilo izdelka / naročila ni možno poslati s plačilnim načinom po povzetju. Izdelek pošljite na naslednji naslov:
- V kolikor želite vrniti izdelek do 31.10.2023 .: Madžarska, 1044 Budimpešta, Ezred utca 1-3. (C2-es ép.,16-os garázskapu )
- V kolikor pošiljate po 31.10.2023 .: Madžarska, 2330 Dunaharaszti, hrsz 7849.
Vsi vrnjeni izdelki morajo biti v enakem stanju kot ob dostavi, z vsemi dodatki, ter prejetimi dokumenti in računom. Vsi izdelki, ki se uporabljajo dlje od predvidene poskusne uporabe, so poškodovani ali popravljeni, imajo poškodovano ali nepopolno embalažo, se bo odštela amortizacija, ki presega predvideno poskusno uporabo.Naša služba za pomoč uporabnikom je na voljo na naslednjem e-naslovu: [email protected].
IZDELKI, KI JIH NI MOGOČE VRNITI
Če niste prepričani ali lahko izdelek vrnete, nam pišite. Obstajajo izdelki, ki jih po odprtju in poškodovanju tovarniške embalaže ni mogoče vrniti:
- Zaprte naprave z integriranim spominom, zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- Ne sprejemamo zavrnitve prilagojenih, personaliziranih izdelkov, ki so izdelani po naročilu ali v skladu z individualnimi željami stranke;
- Prav tako odstop od pogodbe ni mogoč za brivnike, depilatorje, strižnike, zobne ščetke, oblikovalce brade, dodatke za britje, laserske odstranjevalce dlačic, strižnike nosnih/ušesnih dlačic, prirezovalnike dlačic na telesu, dodatke za nego zob, dodatke in nastavke za osebno nego, otroške pripomočke in vse vrste ušesnih slušalk, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen varnostni pečat ter nakazujejo uporabo izdelka);
- Blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- Blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- Posebna pravila veljajo za odstop od digitalnih vsebin - V kolikor ste kupili digitalno vsebino, naprimer online glasbo-video, bodite pozorni, saj od začetka prenosa vsebine oz. začetka prenosa podatkov (streaminga) ne boste več mogli odstopiti od pogodbe.
- Odstop od blaga je lahko zavrnjeno tudi iz drugačnih pravnih razlogov.
- Zgoraj omenjene pravice do vračila so na voljo le strankam, ki so z družbo Extreme Digital Ltd (trgovec) sklenile pogodbo kot potrošniki v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in Direktivo o pravicah potrošnikov (Direktiva 2011/83/EU). V skladu z zgoraj navedenim zakonom in direktivo EU je potrošnik vsaka fizična oseba, ki deluje zunaj okvira svoje trgovske, poslovne ali poklicne dejavnosti.
KORISTNE INFROMACIJE
- Ko prejmete pošiljko, preverite, ali je na paketu kakšna transportna poškodba.
- Če je embalaža ob prevzemu blaga poškodovana, raztrgana ali nepopolna, zahtevajte od kurirja zapisnik o stanju pošiljke in embalaže.
- V primeru, da vseeno prevzamete pošiljko na lastno odgovornost in o reklamaciji ali poškodbi paketa ne obvestite dostavljalca, bo reklamacije zaradi fizične/mehanske poškodbe, ki je posledica nepravilne dostave zavrnjena.
V primeru vidnih poškodb zavrnite prevzem blaga in nas takoj kontaktirajte!
KAJ MORAM NAREDITI, V KOLIKOR ODKRIJEM POŠKODBO?
Če ste izdelek prejeli v nepoškodovani embalaži, vendar s fizičnimi poškodbami, nas o tem v 24 urah pisno obvestite in priložite fotografije embalaže in poškodovanega izdelka na naslov:[email protected]
Vsi izdelki, ki so na voljo na spletni strani Extreme Digital velja garancija min. 2 leti! Za nekatere izdelke je garancijska doba proizvajalca lahko daljša.
Če je izdelek, kupljen v naši spletni trgovini v okvari nas z zaupanjem kontaktirajte! Za uveljavitev garancije potrebujete e-račun, ki ga v času garancijskega obdobja najdete v svojem uporabniškem računu.
Jamstveni servis izdelka, ki ga prodajamo ureja specializiran servis. Vse kar morate storiti je, da nas obvestite in izdelek vrnete. Garancijsko popravilo bo izvedeno v največ 30 koledarskih dneh. Če izdelka v tem roku ne bo mogoče popraviti, Vam bomo kupnino za kupljeni izdelek vrnili. Popravljeni izdelek bo vrnjen s pomočjo kurirske službe. Vse stroške, vključno s stroški dostave, bo nosilo naše podjetje v skladu z našimi garancijskimi obveznostmi.
Za nekatere od ponujenih blagovnih znamk proizvajalec daje mednarodno ali evropsko garancijo (npr. LG, Apple). Te izdelke lahko servisirate tudi v Sloveniji v najbližjem uradnem servisnem centru blagovne znamke, ki je najbližje vašemu kraju bivanja. Če želite najti uradni servisni center v Sloveniji, se obrnite neposredno na spletno stran proizvajalca.
Za servisiranje na Madžarskem je potrebna le kopija e-računa, ki ga je izdal Extreme Digital. Izdelki z mednarodno garancijo v Sloveniji potrebujejo veljavno garancijo proizvajalca, ki je običajno priložena na zunanjosti embalaže/ škatle ob odpremi.
GARANCIJA
IZDELEK JE V OKVARI, KAKO NAPREJ ?
1. Prepričajte se, da je naprava res poškodovana ali ne deluje pravilno!
- preverite napajalni kabel
- izklopite ga in nato ponovno vklopite
- prepričajte se, da napravo uporabljate pravilno.
2. Pripravite zahtevane dokumente!
- dokazilo o nakupu: originalen račun ali kopijo računa (ki jo je izdal Extreme Digital, za vse izdelke, servisirane na madžarskem)
- račun in mednarodni garancijski list proizvajalca; (za servis v SLO)
V kolikor proizvajalčev servis ne sprejme garancijskega lista, se obrnite na najbližji pooblaščeni servis.
Če izdelka, ki ste ga kupili, ni mogoče servisirati v Sloveniji, se obrnite na nas. Izdelek bomo poslali v pooblaščen servis na madžarskem. V tem primeru izdelek skrbno in temeljito zapakirajte, da ga zaščitite pred morebitnimi mehanskimi/fizičnimi poškodbami. Preden paket izročite kurirju, naredite več fotografij izdelka in embalaže!
Do 31.10.2023 Vam lahko naročimo kurirja, da prevzame blago, ki ga želite vrniti. V primeru garancijskega zahtevka je cena dostave brezplačna.
Koliko traja popravilo?
- Čas popravila je odvisen od izdelka in zahtevnosti težave. Popravila bo vedno opravil pooblaščeni servisni center. Če ste nam izdelek poslali na Madžarsko, se bo čas podaljšal, saj je za pošiljanje izdelka potreben čas. Popravila bodo izvedena v največ 30 koledarskih dneh.Če servis zazna mehansko/fizično poškodbo in ugotovi, da je okvaro povzročila zunanja sila, virus, nezakonita programska oprema ali nepravilna uporaba naprave, bo garancija samodejno zavrnjena, izdelek pa bo vrnjen kupcu. Informacije o popravilu izdelka vedno zahtevajte tam, kjer ste ga pustili ali kamor ste ga poslali.
Garancija se prizna le na podlagi veljavnega dokazila o plačilu (e-račun) ali veljavne garancijske kartice. Vse dodatke in po možnosti originalno embalažo shranite. Izgubljene garancijske kartice ni mogoče nadomestiti. Popravljeni, nepopolni in poškodovani ali ponarejeni garancijski listi se štejejo za neveljavne.
Za vse izdelke, ki so na voljo na naši spletni strani, veljajo garancijski pogoji z obveznim garancijskim obdobjem 24 mesecev. Garancijski rok začne teči z dnem prejema izdelka.
Ko izdelek ali del izdelka zamenjate, se garancijsko obdobje za nov izdelek ali vsak zamenjani del začne znova teči.
Garancija ne velja za izdelke v naslednjih primerih:
- Poškodbe zaradi nepravilnega vzdževanja, mehanskih poškodb (padec, udarec itd.), pretrganja kabla, električnega udara ali naravne nesreče (npr. strela).
- Poškodbe zaradi nepravilne uporabe, neupoštevanja navodil za uporabo.
- Poškodbe zaradi nepravilnega skladiščenja, nepravilne uporabe ali naravne obrabe izdelka.
- Poškodbe izdelka zaradi nepravilno nameščene in neodobrene programske opreme ali virusov.
- Nepravilna namestitev izdelka (razen če jo je opravil prodajalec ali njegov zaposleni ali zaradi nepravilnih specifikacij v navodilih za uporabo izdelka).
Kontakt servisnega centra Extreme Digital:
- V primeru pošiljanja do 31.10.2023: Madžarska, 1044 Budimpešta, Ezred utca 1-3. ( C2 épület), delovni čas: ponedeljek - petek od 10 do 15 ure
- V primeru pošiljanja po 31.10.2023: Madžarska, 2330 Dunaharaszti, hrsz 7849 eMAG raktár
* Extreme Digital je z dnem 16.10.2023 prekinil svojo trgovinsko dejavnost v Sloveniji. Po tem datumu ne bo več mogoče oddati novih naročil. Naši trenutni pogoji poslovanja so na voljo s klikom na spodnjo povezavo. Extreme Digital bo še naprej izpolnjeval svoje obveznosti v zvezi z garancijo in odstopom od pogodbe v skladu s pogoji, določenimi v zakonodaji. Za aktualne informacije o varstvu, ravnanju in obdelavi osebnih podatkov kliknite na spodnjo povezavo. Vse zahteve ali poizvedbe nam lahko pošljete samo in izključno na zgoraj navedene kontaktne podatke.