szolgáltatás

Servis

 

 5 korakov do hitrega in nemotenega koriščenja garancije

1. Preverite, ali je naprava zares v okvari!

  • reverite napajalni kabel
  • izklopite in ponovno vklopite napravo
  • preverite ali ste napravo uporabljali na pravilen način

2. Pripravite dokumentacijo, ki je potrebna za pridobitev pravice do garancije!

  • dokazilo o nakupu: originalen račun ali kopijo računa
  • Garancijski list

3. Če izdelek ne deluje, se obrnite neposredno na pooblaščeni servisni center!

  • Da bi kar najhitreje rešili pritožbe, ki se lahko pojavijo v zvezi s kupljenim izdelkom, vam priporočamo, da se obrnete neposredno na pooblaščeni servisni center.

4. Pošljite vašo napravo v najbižji pooblaščeni servis!

  • Blagovne znamke, ki jih zastopamo nudijo različne pogoje in ugodnosti pooblaščenih servisov. Prosimo vas, da se v vsakem primeru pri pooblaščenem servisu pozanimate o konkretnih storitvah, saj v mnogih primerih storitve servisa vključujejo tudi dostavo naprave, poslane na servis.V primeru okvare velikih aparatov večina servisov v garancijskem roku zagotavlja brezplačno popravilo naprave na licu mesta, v primeru ko to ni mogoče, pa organizira prevoz naprave na servis.

5. Počakajte, obvestilo servisa o končanem popravilu!

  • Čas popravila je odvisen od posamezne naprave in kompleksnosti okvare naprave. Popravilo v vsakem primeru opravi pooblaščeni servis. Garancija za napravo se v primeru, da jo pošljejo na opravljanje garancijskega servisa, podaljša za čas bivanja na servisu. Če storitev ne zazna mehanske poškodbe na napravi, ali če ugotovi, da je škoda nastala ravnanja ali napake v programski opremi povzroča virus, se garancija ne podaljša in jo je mogoče razveljaviti. Vprašanja v zvezi z vrnitvijo naprave, naslovite neposredno na službo, ki je predložila napravo za servisiranje.

Stik centralnega servisa Extreme Digitala:

Ezred u. 1-3, 1044 Budimpešta (stavba C2)
Delovni čas: od ponedeljka do petka: 9-17 (med prazniki servis ne obratuje)
Kontakt: [email protected]