Servis |
VSE O UVELJAVLJANJU GARANCIJE PRI NAŠEM PODJETJU:
5 korakov do hitrega in nemotenega koriščenja garancije
1. Preverite, ali je naprava zares v okvari!
- reverite napajalni kabel
- izklopite in ponovno vklopite napravo
- preverite ali ste napravo uporabljali na pravilen način
2. Pripravite dokumentacijo, ki je potrebna za pridobitev pravice do garancije!
- dokazilo o nakupu: originalen račun ali kopijo računa
- Garancijski list
3. Če izdelek ne deluje, se obrnite neposredno na pooblaščeni servisni center!
- Da bi kar najhitreje rešili pritožbe, ki se lahko pojavijo v zvezi s kupljenim izdelkom, vam priporočamo, da se obrnete neposredno na pooblaščeni servisni center.
4. Pošljite vašo napravo v najbižji pooblaščeni servis!
- Blagovne znamke, ki jih zastopamo nudijo različne pogoje in ugodnosti pooblaščenih servisov. Prosimo vas, da se v vsakem primeru pri pooblaščenem servisu pozanimate o konkretnih storitvah, saj v mnogih primerih storitve servisa vključujejo tudi dostavo naprave, poslane na servis.V primeru okvare velikih aparatov večina servisov v garancijskem roku zagotavlja brezplačno popravilo naprave na licu mesta, v primeru ko to ni mogoče, pa organizira prevoz naprave na servis.
5. Počakajte, obvestilo servisa o končanem popravilu!
- Čas popravila je odvisen od posamezne naprave in kompleksnosti okvare naprave. Popravilo v vsakem primeru opravi pooblaščeni servis. Garancija za napravo se v primeru, da jo pošljejo na opravljanje garancijskega servisa, podaljša za čas bivanja na servisu. Če storitev ne zazna mehanske poškodbe na napravi, ali če ugotovi, da je škoda nastala ravnanja ali napake v programski opremi povzroča virus, se garancija ne podaljša in jo je mogoče razveljaviti. Vprašanja v zvezi z vrnitvijo naprave, naslovite neposredno na službo, ki je predložila napravo za servisiranje.
Stik centralnega servisa Extreme Digitala:
Ezred u. 1-3, 1044 Budimpešta (stavba C2)
Delovni čas: od ponedeljka do petka: 9-17 (med prazniki servis ne obratuje)
Kontakt: [email protected]